What lottery numbers should I pick next week so I can never have to sell on ebay again LMAO

Nothing against ebay but I just don't wanna have to work all the **bleep** time LOL

Message 1 of 12
latest reply
11 REPLIES 11

Re: What lottery numbers should I pick next week so I can never have to sell on ebay again LMAO

ok 13 because it's my wifes fav number and the age of my dog a.k.a best friend eeeeeever ....

Anyone else come on if I win I will buy something from you LOL
Message 2 of 12
latest reply

Re: What lottery numbers should I pick next week so I can never have to sell on ebay again LMAO

@brandeentertainment wrote:

Nothing against ebay but I just don't wanna have to work all the **bleep** time LOL

28!

~Kalvin
eBay.ca Community Manager

kalvin@ebay.com

Message 3 of 12
latest reply

Isn't the answer always 42?

Message 4 of 12
latest reply

In my high school days "17" was our if you don't know the answer it's "17"......

Message 5 of 12
latest reply

I don't know about lottery numbers but whenever DH and I can't find something it is always in "the last box we packed"....even now after 24 hears in the same house!

So I pick 24.

Message 6 of 12
latest reply

hears = years.

Message 7 of 12
latest reply

9

Message 8 of 12
latest reply

jcd931
Community Member

Well -- I'd go with my age, but lottery numbers don't go that high, so let's try for 16.

Good luck!

Message 9 of 12
latest reply

"What lottery numbers should I pick next week"

You do not need to buy a ticket.  You already won.  Take a look at that adorable daughter of yours. Look at her eyes.  Enjoy that smile! What else can you desire for?

Save the money for your eventual retirement!

Message 10 of 12
latest reply

Yeah. That's the ticket. 

Message 11 of 12
latest reply

freedom-35-trailer-park-boys-t-shirt.jpg

Message 12 of 12
latest reply