
We have presently a litige with The Deer Sheed. We have open a bad feedback.
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
12-06-2013 09:18 AM
I am send a e-mail with the seller. I am returning my item that I have buy. The seller write me if I return my item that I buy and keep out my bad feedback he will send me the item that I am buy. But I am open a case with Resolution Center. I return the item and a will have a refund. What I make?.
We have presently a litige with The Deer Sheed. We have open a bad feedback.
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
12-06-2013 10:05 AM
J'espere que vous avez utilise un service "Delivery Confirmed" comme Expedited ou ExpressPost.
Mais, pour la reste, tout est correct.
C'est meilleur de demander un remboursement qu'un remplacement. Ca prend moins de temps et c'est plus sur. Le remplacement pourrait etre tout aussi problematique que l'original, hien?
Feedback est votre opinion. Le vendeur ne peut pas demander bon feedback pour corriger une probleme.
Malheureusement, Paypal ne peut pas vous rembourser les frais postales pour le retour de l'emballage.
